Servei de queixes i reclamacions

servicio de atencion al cliente

Sempre atents a les necessitats dels nostres clients i amb la finalitat d'oferir-los un servei de màxima qualitat, posem a la seva disposició les següents vies per poder manifestar els seus desacords respecte a una situació gestionada per qualsevol de les asseguradores del Grup:

Quan un client presenta una disconformitat que no es resol a través de les dues vies anteriorment citades, Agrupació ofereix el Servei d'Atenció al Client (SAC) i la Defensora del Partícip, en cas de reclamacions relacionades amb plans de pensions.

Contacta amb el Servei d'Atenció i Defensa del Client per distintes vies:

  • E-mail: SADC@gacm.es
  • Adreça: Ctra. Rubí, 72-74, Edifici Horizon, 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)
  • Fax: 934 826 511
  • Titular del servei: Ester García Alcón

També posem a la teva disposició el Full de reclamació que cal emplenar en cas de queixa o reclamació i el Reglament per a l'atenció i defensa del client, mitjançant el qual es regula el dret que tenen els nostres clients de reclamar o queixar-se d'alguna actuació de l'entitat.

En cas de disconformitat amb el resultat del pronunciament o transcorreguts dos mesos des de la presentació de la queixa o reclamació sense haver obtingut resposta, el reclamant pot adreçar-se a:

Servicio de Reclamaciones de la DGSFP
Paseo de la Castellana, 44
28046 Madrid

 

En cas de compra on-line, pot dirigir-se a la Plataforma de Resolució de Litigis de la Comissió Europea.