Les persones, la nostra gran prioritat

Preguntes freqüents (FAQ) sobre Assegurances de Llar

 

Servei de Sinistres de dilluns a divendres de 9:00 a 19:00 h: 930 039 662

La meva assegurança de llar continua funcionant? Si em passa quelcom a casa, vindrà algú per solucionar-ho?

  • Considerem que els serveis d'assistència a la llar són, en molts casos, de primera necessitat, però en ser un servei que està operat per tercers i ateses les restriccions de mobilitat imposades per la Situació d'Alarma, poden patir alteracions operatives.
  • Continuem oferint els serveis d'assistència a la llar: lampisteria, serralleria, vidres, electricitat, paletes... prioritzant les urgències que assegurin l'habitabilitat.
  • Si el seu servei d'assistència o la seva reparació no és urgent, li preguem que posposi la seva sol·licitud a que superem l'Estat d'Alarma per donar prioritat als casos urgents.
  • Amb caràcter general, des de l'inici de la crisi, en la majoria de supòsits estem ja premiant les vídeo-peritatges per estar en condicions d'indemnitzar els danys o oferir la reparació presencial quan l'assegurat ho desitgi.
  • Tingui en compte que hi pot haver problemes derivats de la dificultat per a l'arribada de subministraments i de les dificultats de mobilitat d'operaris.

Tinc una reparació concertada però ara no vull que vingui ningú a casa meva per evitar contagis. Què faig?

  • Si tenies una reparació pactada i no desitges que un o diversos operaris entrin a casa teva per guardar la distància social i minimitzar la possibilitat de contagis, hem potenciat un nou servei de vídeo-peritatge directe amb els assegurats. Així, a fi d'oferir el màxim servei i agilitat de resolució del teu sinistre, prioritzem el servei telemàtic per a la valoració i determinació de les causes i abast dels danys corresponents al sinistre declarat, a fi d'oferir, sistemàticament i sense limitació, les opcions de reparació o indemnització directa i immediata. Pots gestionar-ho des del Servei de Sinistres de dilluns a divendres de 9:00 h a 19:00h.
  • Si ho prefereixes, podem ajornar la reparació per a més endavant, a la teva conveniència i quan les circumstàncies ho aconsellin. Pots gestionar-ho còmodament des del Servei de Sinistres de dilluns a divendres de 9:00 h a 19:00h.
  • Si no desitges dur a terme la reparació pertinent podem oferir-te la indemnització de danys.